05 January 2010

Alege sa fii fericit acum, nu maine!

toata lumea scrie despre anul 2009 sau 2010..ma intreb daca sa fac si eu la fel.. anul 2009 s-a incheiat, asta-i clar.. ce sens mai are sa mai vorbesc de ceva ce nu mai poate fi schimbat. Anul 2010 vine ca orice "viitor" an care se respecta, cu semne de intrebare.. De ce sa vorbesc despre ele cand nu am raspunsul la ele. Ideea e ca nu ma astept de la nimic de la anul 2010; mai exact, nu simt ca as vrea ceva mai mult. Am tot ce imi trebuie. Ca vreau sa fac anumite chestii, asta da! e clar, dar daca nu se intampla, nu inseamna ca raman cu ceva in minus, ci pur si simplu o sa raman neschimbata. Tot ce imi doresc este sa invat lectiile care mi-au fost date.. sa invat din ele, ca sa pot sa avansez.. Am citit undeva ca numai ideea de a te face cineva fericit e complet gresita, ca numai noi alegem cand sa fim fericiti sau daca sa fim. Adevarul este ca in momentul cand suntem tristi, deprimati, dezorientati, suntem asa numai pentru ca i-am lasat pe ceilalti sa ne faca sa ne simtim asa. In realitate, oricine poate fi fericit chiar acum! daca vrea.. Eu incerc sa imi aduc aminte asta, si cand ma mai iau gandurile.. imi propun sa fiu fericita.. Asa ca, anul 2010 nu conteaza cum vine.. Important este cum ma simt acum si ce ma hotarasc sa simt. .. Tot ce trebuie sa facem este sa ne punem urmatoarea intrebare: "What would love do now?" .. daca ai raspunsul.. ai si linistea si fericirea ca nu iti mai trebuie nimic altceva.. raspunde cu dragoste in fata oricarei provocari, sau nu raspunde deloc..
Alege pacea..

No comments: